The Free Encyclopedia

1. Ga naar de Wikipedia pagina van Scouting (algemeen)
  2. Onder het kopje ‘Nederland’ druk je op de 4de klikbare link (de eerste is 1973).
  3. In de 3de zin onder het kopje 'Geschiedenis' klik je op het 6de en 7de woord.
  4. klik op het op een na laatste woord van de bovenste alinea. (het stukje boven de inhoudsopgave)
  5. In de 3de zin onder het kopje 'Sport' klik je op het 18de en 19de woord. (Trainer-coaches is één woord)
  6. In de inhoudsopgave gaat zowel kopje 2.1 als 2.7 als kopje 2.13 over deze club. Klik op deze club in het lijstje bovenaan voor welke clubs deze man gespeeld heeft.
  7. In het kopje Koerswijziging staat de link waarop je moet klikken in de laatste regel tussen ASML en VDL in.
  8. Bij de naam waarop je moet klikken staat bronverwijzing 36 boven zijn naam, dit ziet er zo uit[36].
  9. Onder het kopje 2017 staat deze meervoudig wereldkampioen in de op twee na laatste zin. Klik op deze naam.
  10. In de eerste zin zien we al gelijk zijn nationaliteit staan klik hierop.
  11. Het … omvat in totaal vier constituerende landen: klik op het land met de meeste inwoners.
  12. Onder het kopje regio’s staat een lijstje van regio’s in dit land. Klik op de laatste regio in dit lijstje.
  13. ‘Wie ? hem niet Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk …’ welk woord moet er op de plek van het vraagteken komen te staan? Als je dit gevonden hebt klik op dat woord op de Wikipedia pagina.
  14. Klik op District 12.
  15. Het afgeronde werkeloosheidspercentage is gelijk aan het 8ste cijfer van het coördinaat. (Let op we ronden hier naar beneden af)

Maak jouw eigen website met JouwWeb